S klientmi pracujem osobne, prípadne online (po vzájomnej dohode), v slovenskom a anglickom jazyku. Individuálne, prípadne tímovo - ak tím rieši spoločnú rozhodovaciu dilemu. Prípadne skupinovo - ak každý člen tímu má “vlastnú rozhodovaciu dilemu.”
Stretnutie prebieha cez fázy: zoznámenia, predstavenia princípov práce, mapovania témy klienta až po ukončenie (vyriešenie rozhodovacej dilemy).
Spôsob mojej práce nie je o poradenstve (konzultáciách), keďže vo väčšine prípadov nie som expertom na konzultovanú tému, či problematiku. Neodporúčam klientovi čo má/nemá robiť, neradím mu, neposkytujem návody na riešenie problémov. Neusmerňujem, nementorujem, nevzdelávam, neškolím a netrénujem klienta. Nerobím terapiu.
Pozorne počúvam, som prítomná a zvedavo sa pýtam. Prácu s klientom a jeho “rozhodovacou dilemou” vnímam ako proces orientovaný na budúcnosť. Koučingový rozhovor je zameraný na riešenie - koučujem klienta nie problém.